شیم پلیت استیل 301

شیم پلیت استیل 301 ، از دسته‌ی محصولات استنلس استیل است. این مقاطع، ظاهری شبیه به ورق استیل دارند. اما ضخامت آن‌ها پایین‌تر است. استفاده از شیم‌پلیت، برای پوشاندن فضاهای خالی بین قطعات و تجهیزات، یا همراستاسازی دستگاه‌های صنعتی است. شیم‌پلیت‌ها، با توجه به این که از جنس استیل هستند، ضد زنگ می‌باشند. نصب آسان، از دیگر مزایای این ابزار است. در ادامه، با ویژگی‌ها و کاربردهای این محصول، بیشتر آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های شیم پلیت استیل ۳۰۱

این گرید از شیم پلیت استیل ، شباهت‌های زیادی با گرید ۳۰۴ دارد. چرا که عناصر به کار رفته در ساختار شیمیایی آن‌ها، تقریبا یکسان است. اما درصد استفاده از آن‌ها، تفاوت می‌کند. در واقع، گرید ۳۰۱، نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی شیم پلیت استیل ۳۰۴ است.

با این که مانند همه‌ی مقاطع استیل سری ۳۰۰، شیم‌پلیت‌های ۳۰۱ هم در دسته‌ی فولادهای نگیر قرار می‌گیرند و خاصیت مغناطیسی ندارند، اما در صورت انجام عملیات سرد روی شیم‌پلیت ۳۰۱، خاصیت مغناطیسی آن، از دیگر محصولات سری ۳۰۰ بیشتر می‌شود.

شیم‌پلیت‌های استیل ۳۰۱، خاصیت فرم‌دهی بسیار عالی هم دارند. مقاومت کششی این محصول هم بسیار بالا است. مقاومت شیم‌پلیت ۳۰۱، در برابر خوردگی و سایش، کاملا مشابه با گرید ۳۰۴ است.

کاربردهای شیم‌پلیت استیل ۳۰۱

با توجه به شباهت‌های زیادی که بین دو محصول وجود دارد، استفاده از شیم‌پلیت‌های ۳۰۱ و ۳۰۴، در خیلی از شرایط تفاوتی با هم ندارد. اما در صورتی که نیاز به شکل‌دهی، یا مقاومت کششی زیاد در شرایطی بود، گرید ۳۰۱، انتخاب مناسب‌تری است. کاربرد اصلی هر دو محصول، همتراز کردن دستگاه‌های صنعتی و پوشاندن فواصل موجود بین قطعات و ابزارهای مختلف است. کمتر واحد صنعتی پیدا می‌کنید که برای نصب تجهیزات خود، زیر آن‌ها شیم‌پلیت قرار ندهد تا کف آن، صاف شود.

قیمت شیم‌پلیت استیل ۳۰۱

در جدول بالای صفحه، آخرین قیمت شیم‌پلیت استیل ۳۰۱ را مشاهده می‌کنید. در صورتی که نیاز به به ابعاد سفارشی این محصول دارید، برای خرید و اطلاع از قیمت اندازه‌های دلخواه، با کارشناسان آرسینکو تماس بگیرید